Yükleniyor

 

Trabzon Logo Tasarım ve Kurumsal Kimlik?

reklam ajansı nedir

Logo Tasarımı ticaretin başlangıcından bu zamana kadar bir markanın, ürünün ve verilecek olan hizmetin gücünü diğer firmalara rakip olmak için ve bu firmalar arasında en iyi hizmeti vereceğini gösteren bir alan olarak tanımlanmaktadır. Logo Tasarımı; markanızı tanıtma hususunda destek sağlayan içerik ve resimlerden meydana getirilen bir çalışma alanıdır. Bir markada olması gereken ana temel taş iyi bir logoyu temsil ediyor olmaktır. Çünkü bu husus markanın müşterilerine neler yaptığını, neler yapacağını, kim olduğunu niteleyen ve özellikleriyle gösteren bir alandır. Trabzon Logo Tasarımı Ve Kurumsal Kimlik firmasının en temel amacı ise temsil edeceği firmanın var olan diğer firmalardan ayıracak şekilde benzersiz ve özgün bir çalışma yapmaktır. Kurumsal kimlik ise; logo tasarımının en önemli yapı esaslarındandır. Bu noktalara ek olarak Trabzon Logo Tasarım Ve Kurumsal Kimlik firması en iyi hizmeti vererek müşterilerinize firmanızı kaliteli bir görüntü kazandırma konusunda en etkin çalışmalar yürütmektedir. Kurumsal kimlik müşteriler hususunda markayı  tanınırlığı artırdığından dolayı oldukça önem verilen konular arasında bulunmaktadır.

Hikayeli Logo Tasarımı?

Her logo tasarımının bir hikayesi bulunmaktadır. Yeni bir logo tasarımı yapılırken ilk olarak yapılacak olan logonun bir hikayesi yazılarak tasarımı başlamaktadır. Daha sonra yazılan bu hikaye doğrultusunda o hikayeye uygun bir logo tasarımı gerçekleştirilmektedir. Sonuç olarak bir logo tasarımının başlangıcında önce fikirler doğrultusunda hikaye oluşturulmakta, sonra ise logo oluşturulma süreci başlamaktadır. Böylelikle ilk düşünceler doğrultusunda hikaye oluşturulmuş olacak ve logonun tasarımı da oldukça isabetli bir logo tasarım olacaktır.

Kurumsal Kimlik Çalışması Unsurları ?
 

Bir firmanın şirket içi ve şirket dışında tutumunu ve tavrını simgeleyen ve aynı zamanda müşterilerin rahatlıkla ve kolaylıkla firmayı tanımak hususunda yapılacak olan çalışmalar olarak tanımlanmaktadır. Kurumsal Kimlik Çalışmaları sektörden sektöre çeşitlilik göstermektedir. Doğal olarak tüm markalar için aynı kurumsal kimlik çalışmaları yapılamamaktadır. Fakat şu hususa değinilebilir ki net bir kurumsal kimlik çalışma unsurları arasında aşağıdaki maddeler yer alabilmektedir.

  • Markanın logosu ve sloganı,
  • Kurumsal renk ve font seçeneği,
  • Kurumsal kimlik kitabı,
  • Markanın kartviziti,
  • Zarflar, Dosyalar, Antetli Kağıtlar,
  • Diğer Unsurlar( Muhasebe Dökümanları) olarak bir kurumsal kimlik çalışmasında kullanılacak unsurlardır.

Logo Tasarım ve Kurumsal Kimlik hizmeti almak istiyorsanız hemen bizimle iletişime geçerek profesyonel destek alabilirsiniz.


En Çok Okunan Yazılar

Sosyal Medya Nedir? Ne İşe Yarar?

Sosyal medya, günümüzün dijital çağında kişi veya işletmeler gibi hemen her kesim tarafından kullanılan bir sosyal ağdır...

  • 2021-01-29

Web 4.0 nedir? Özellikleri Neler?

Web 1.0 kavramı, World wide web teknolojisinin dizayn edildiği ilk seviyedir. 1995 yılı, bu aşamanın başladığı yıl olarak bilinmektedir.

  • 2021-01-29
Sizi Arayalım!

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry.