Seo Anahtar Kelime Sıralaması Nedir?
SEO Anahtar Kelime Sıralaması metriği, hedeflenen anahtar kelimeler için arama motoru sıralamalarınızı ölçer ve zaman içinde bu sıralamadaki değişiklikleri analiz eder. Arama motoru pazarlaması söz konusu olduğunda, bu, web sitenizin Google'da sıralanma ve organik trafik çekme konusundaki etkinliğini gösterdiği için en önemli KPI'dır (Key Performance Indicator – Anahtar / temel Performans Göstergesi). En iyi 3 anahtar kelimenin arama sonuçlarındaki tıklamaların çoğunu aldığı ve aslan payının ilk sonuca gittiği kabul edilen bir gerçektir.
Seo Anahtar Kelime Sıralama Zorlukları
Anahtar Kelime Sıralaması KPI, SEO çabalarınızın olumlu ve olumsuz etkilerine dikkat çekmek için son derece yararlıdır, ancak size nedenini söylemekle sınırlıdır. Anahtar kelimelerinizi tam olarak anlamak için bu KPI'yı diğer SEO Metrikleri ve KPI'larla birlikte izlemek son derece önemlidir. Anahtar kelime araştırmasını zor veya sinir bozucu bulan bir pazarlamacıysanız, bir ara verin ve Trabzon Web ajansımızın sizin için etkili bir SEO anahtar Kelime Çalışması için iletişime geçin, sonuçlara sizler de çok şaşıracaksınız.
Seo Anahtar Kelime Sıralaması Nasıl İyileştirilir
Anahtar kelime sıralamasını iyileştirmek için bir dizi strateji vardır. Şaşırtıcı bir şekilde, birçok insan doğru anahtar kelimeler için sıralamaları izlemiyor. Doğru anahtar kelimeleri izlediğinizden emin olun, bu, SEO'nun önemini CMO'nuza sunmanın ilk adımıdır. SEO anahtar kelime sıralamasını iyileştirmek için başka bir strateji, uzun kuyruklu anahtar kelime sıralamalarına odaklanmaktır. Uzun kuyruklu anahtar kelimeler, arama pazarlamacıları için birkaç avantaj sunan daha uzun, daha az yaygın anahtar kelimelerdir:
1-Daha az rekabetçiler
Daha az insan uzun kuyruklu anahtar kelime öbekleri için sıralamaya çalışıyor, bu nedenle sitenizin yüksek sıralamalara ulaşma şansı daha yüksek.
2-Daha hedeflidirler
Daha uzun anahtar kelimeler daha fazla amaç gösterirler- arayan kişinin ne aradığı hakkında daha fazla bilgi verir, böylece onlara belirli bir teklif veya belirli bir Web içeriği ile daha iyi hizmet verebilirsiniz.
Ayrıca SEO Anahtar Kelime Çalışmalarınızı iyileştirmek için şunları deneyebilirsiniz;
- Daha yüksek sıralama için anahtar kelimelerinizi gruplandırın ve düzenleyin! Bu anahtar kelime sıralamasını iyileştirme stratejisi, özellikle gösterge tablonuzu bir SEO anahtar kelime sıralama raporuna dönüştürürken, SEO gösterge tablonuz için hatırlanması önemlidir.
- Anahtar kelime belirli bir kampanya veya genel işletme için önemli mi? Her şeyi aynı anda izlemeyin.
- Performansınızı takip etmek için SEO Anahtar Kelime Sıralamanızı en iyi şekilde düzenleyin.
- Son olarak, anahtar kelimelerinizin içeriğinizde bulunması gerekir. Meta anahtar kelimeler önemlidir, ancak bugün potansiyel müşterilerinizin arama sonuçlarında ilk sayfaya çıkmak için bu yeterli değildir.
Bazen arama motorları için yazıyormuşsunuz gibi görünebilir, ancak sonunda, anahtar kelime arama sıralamanızı iyileştirmek için, insanların paylaşmak, yorum yapmak ve kaynak sağlamak istediği değerli içerikler oluşturmak, SEO anahtar kelime sıralamanızı yükseltmenin harika bir yoludur ve genel SEO trafiği.