Yükleniyor

web tasarım

E- Ticarete Nasıl Başlanır?

Bir ihtiyacımız olduğunda ya da bir ürün satın almayı düşündüğümüzde artık ilk olarak batığımız yer sıklıkla internet siteleri ya da alışveriş uygulamaları olmaktadır. İnternet üzerinden aklımızda olan ürünü sadece incelemekle kalmıyoruz, satın alma işlemini de dijital kanallar ile gerçekleştiriyoruz. Online alışveriş, hayatımızın bir parçası olmuş durumdadır. Bu durum, değişen ve çeşitlenen alışkanlıklarımıza da işaret etmektedir.

Yaşanmakta olan bu değişim, e – ticareti bir iş sahası olarak ön plana sunmaktadır. Büyüyen e – ticaret sahası, yeni iş kurmak isteyen ya da halihazırda geleneksel anlamda ticaret ile uğraşan kişilerin ilgisini oldukça çekmektedir. Bu iş sahasının göreceli olarak yeni olması kafalarda "E – Ticarete Nasıl Başlanır?" sorularını sık sık oluşturmaktadır. Web Life ekibi olarak bu yazımızda sizler için bu sorunun cevabını vereceğiz.

E-Ticarete Başlamanın Şartları ve Gereklilikleri Nelerdir?

E – ticaret, uğraşmak için çok fazla şartın ve gerekliliğin yerine getirilmesi gereken bir iş türü değildir. Şirket kurmak, e – ticarete nasıl başlanır diye soran birisi için verilebilecek olan ilk cevaptır, fakat bunun dışında e – ticarete başlamak için temel gereklilikler vardır. Bu gereklilikler oldukça çeşitlidir ve aşağıdaki gibi listelenmiştir:

  • Ticaret Platformu Seçilmelidir: Üzerinde kurulu olunan platform ve sunulan e – ticaret özellikleri, işletmenin sorunsuz bir şekilde işlediğinin bir göstergesidir. E – ticaret platformu seçerken göz önünde bulundurulması gereken faktörler arasında ticaret araçları, fiyatlandırma paketleri, tasarım yetenekleri ve mobil görünüm optimizasyonu yer almaktadır.
  • Hedef Kitle Belirlenmelidir: Çevrim içi bir mağaza için göz önünde bulundurulması gereken en önemli konulardan bir tanesi kime satış yapmayı planladığınızdır. Hedef kitleniz, satacağınız ürünler, web sitesi tasarımınız, pazarlama teknikleriniz ve nakliye ihtiyaçlarınız için oldukça önemlidir.
  • Mağazaya Bir İsim Verilip, Alan Adı Alınmalıdır: Neyi sattığınız ve kime sattığınızı belirledikten sonra işletmeniz için akılda kalıcı bir isim bulmanız gereklidir. İşletme adı seçiminizi SEO uyumlu olarak yapmanız oldukça etkileyici olacaktır. Alışveriş yapan kişilerin kullandığı terimleri ve popüler arama kelimelerini araştırabilir ve kontrol edebilirsiniz.

Kendi sitenizi kurduktan sonra ürünlerinizi gerekli entegrasyonlar ile sanal pazar yerinize aktarabilirsiniz, bu sayede daha fazla müşteri ile buluşabilirsiniz. Bu noktada önemli olan sizin hedef ve beklentilerinizdir. Trabzon web tasarım ajansı Weblife ile sizler de kendi e-ticaret sitenizi kurabilir ve yönetebilirsiniz. Bizimle hemen iletişime geçerek detaylı bilgi sahibi olabilirsiniz.

 


En Çok Okunan Yazılar

Sosyal Medya Nedir? Ne İşe Yarar?

Sosyal medya, günümüzün dijital çağında kişi veya işletmeler gibi hemen her kesim tarafından kullanılan bir sosyal ağdır...

  • 2021-01-29

Web 4.0 nedir? Özellikleri Neler?

Web 1.0 kavramı, World wide web teknolojisinin dizayn edildiği ilk seviyedir. 1995 yılı, bu aşamanın başladığı yıl olarak bilinmektedir.

  • 2021-01-29
Sizi Arayalım!

Strateji Geliştirme, Markalama, Grafik Tasarım, İçerik Oluşturma, Sosyal Medya Pazarlama ve Dijital Pazarlama Yönetimi , Web Sitesi Tasarım, Dijital Medya Planlama ve Satın Alma konularında bizlerden destek alabilirsiniz.